1. Компанія «М-ІНФО» бере на себе гарантійні зобов’язання по всьому спектру запропонованого обладнання, робіт і послуг.
      2. ТОВ «М-ІНФО» гарантує замовнику дотримання комплектності, працездатності обладнання та відповідність його параметрів характеристикам, зазначеним у технічній документації упродовж всього гарантійного терміну.
      3. ТОВ «М-ІНФО» гарантує якість виконаних робіт та наданих замовнику послуг.
      4. При укладанні договорів на постачання або виконання робіт, гарантійні зобов’язання, стандартні або розширені, фіксуються у відповідному розділі.
      5. Гарантійні зобов’язання ТОВ «М-ІНФО» дають замовнику право на проведення безкоштовного ремонту устаткування фахівцями сервісної служби  ТОВ «М-ІНФО» або інших, уповноважених ТОВ «М-ІНФО» сервісних компаній протягом гарантійного терміну.
      6. Гарантійним терміном вважається вказаний в договорі (гарантійному талоні) термін для даної категорії обладнання відповідно до п. 17.
      7. Гарантійний ремонт здійснюється при наявності заповненого гарантійного талона та печатки ТОВ «М-ІНФО». У разі втрати замовником гарантійного талона ТОВ «М-ІНФО» має право відмовити в проведенні безкоштовного гарантійного обслуговування несправного обладнання. Однак, копія рахунку або договору також служить підтвердженням наших гарантійних зобов’язань. При наявності тільки копії сплаченого рахунку термін гарантії визначаться згідно п. 6.
      8. Гарантійні зобов’язання перед третіми особами визнаються тільки при документальному підтвердженні законності переходу прав на майно.
      9. Доставка обладнання в сервісну службу і назад до місця експлуатації здійснюється силами і коштом замовника, якщо інше не обумовлено. Виняток становить обслуговування складного (важкого) обладнання, в умовах по експлуатації яких зазначено, що обслуговування сервісною службою необхідно проводити на місці роботи його установки.
      10. Гарантійне обслуговування обладнання замовника в межах Києва здійснюється сервісною службою ТОВ «М-ІНФО» безкоштовно; в разі більш дальніх викликів замовник оплачує витрати на відрядження інженера сервісної служби по окремому рахунку, якщо інше не обумовлено.
      11. Устаткування, передане в Сервісний центр компанії для проведення сервісних робіт, повинно бути очищене від забруднення і укомплектоване відповідною супровідною документацією, якщо інше не обумовлено в попередніх консультаціях з представником сервісної служби.
      12. Гарантійні зобов’язання не поширюються на матеріали і деталі, які вважаються матеріалами, що витрачаються в процесі експлуатації.
      13. У виконанні наших гарантійних зобов’язань замовнику може бути відмовлено у таких випадках:
        • При відсутності на обладнанні серійного номера, що підтверджує продаж саме нашою компанією, і відповідно вказаному в Гарантійному талоні або інших угодах;
        • При наявності механічних пошкоджень і дефектів, викликаних порушенням правил транспортування, зберігання і експлуатації.
        • При виявленні невідповідностей правилам та умовам експлуатації, що пред’являються до обладнання даного типу;
        • При виявленні пошкодження заводських пломб (якщо такі є);
        • При виявленні всередині корпусу сторонніх предметів, незалежно від їх природи, (якщо можливість подібного не обумовлена ​​в технічній документації або інших інструкціях по експлуатації), а також живих істот (або слідів їх перебування), і рідин (або слідів їх потрапляння);
        • Якщо відмова обладнання викликаний дією факторів непереборної сили (наслідками стихійних лих, діями третіх осіб і т.п.);
        • Якщо установка і запуск обладнання, в технічній документації якого або інших угодах була вказана необхідність участі сертифікованого сервіс-інженера, проводилися з порушенням даної вимоги.
      14. Гарантійні претензії приймаються письмово у вигляді заповненої Заявки на керівника Сервісного центру, із зазначенням співробітника, відповідального за експлуатацію, повних даних обладнання, описом несправності, умов експлуатації. Будь-яка додаткова інформація (фото, журнали подій і т.д. ), яка допомагає розібратися в ситуації, тільки вітається. Відправте заповнену заявку факсом: +380 (44) 496-19-77,  +380 (44) 351-11-33 або по електронній пошті: service@m-info.com.ua
      15. Консультації проводяться по телефону +38 (044) 351-11-33, вн. 215; 251; 231.
      16. Наведені гарантійні зобов’язання не передбачають відповідальність компанії ТОВ «М-ІНФО» за прямі або непрямі збитки, втрачену вигоду або інший збиток, що виник в результаті відмови обладнання.
      17. ТОВ «М-ІНФО» має право змінювати гарантійний термін на вищезазначене обладнання при зміні гарантійної політики компаній-виробників.
      18. Тривалість гарантійного терміну на обладнання фіксується за датою передачі обладнання Замовнику (за датою видаткової накладної), якщо інше не обумовлено.
      19. Гарантійний термін на платні ремонти або обслуговування стандартно становить 3 (три) місяці. Гарантія поширюється на відремонтований вузол, деталь тощо, зазначені в «Акті приймання виконаних робіт»